05136065328

05136065328

چک لیست‌های اجرایی ساختمان

چک لیست‌های اجرایی ساختمان محبوبیت زیادی در بین مجریان، پیمانکاران و حتی مالکان پروژه‌های ساختمانی دارد. این چک لیست‌ها باعث می‌شنود تمام آیتم‌ها و نکات اجرایی رعایت گردد و هیچ یک از موارد مغفول نماند. علاوه بر بحث کنترلی این چک لیست‌ها، نظم دادن به فرآیندهای کارگاهی به جهت ملاک عمل قرارگرفتن چک لیست‌ها در صورت جلسات کارگاهی از دیگر فواید این چک لیست‌ها می باشد. چک لیست اجرایی این بخش حاوی تمامی آیتم های اجرایی قابل بررسی در قبل و حین تخریب می باشند. رعایت این موارد، سازندگان و مجریان را در انجام هر چه بهتر و ایمن تر عملیات مذکور یاری خواهد رساند.

همچنین مهندسین ناظر می‌توانند جهت مشاهده چک لیست‌های نظارتی از طریق کلید زیر به صفحه چک لیست‌های نظارتی وارد شوند.

فهرست مطالب

مغایرت حین اجرای ساختمان با نقشه

چک لیست پیاده‌سازی نقشه‌ها

پیاده سازی و کنترل نقشه ها توسط نقشه بردار یا معمار، در مراحل مختلف اجرایی و در مواردی چون کنترل مطابقت بر و کف زمین، تعیین محدوده پی کنی، پیاده سازی آکس ستون ها و … لازم الاجرا است. دقت در پیاده سازی نقشه ها توسط نقشه بردار با معمار بسیار مهم بوده و کم اهمیت شمردن آن و اشتباه در پیاده سازی ، می تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.

ادامه مطلب »
کانکس تجهیز کارگاه

چک لیست اجرایی تجهیز کارگاه

اولین گام در بحث اجرای یک پروژه، عملیات تحویل و تجهیز کارگاه می باشد که نکات نظارتی و اجرایی زیادی دارد . تجهیز کارگاه، عبارت است از عملیات، اقدام‌ها و تدارکاتی که باید به‌صورت موقت برای دوره اجرا انجام شود؛ تا آغاز کردن و انجام دادن عملیات موضوع پیمان، طبق اسناد و مدارک پیمان، میسر شود.
چک لیست اجرایی تخریب ،حاوی تمامی آیتم های اجرایی قابل بررسی در شروع پروژه است که سازندگان را در آغاز هر چه بهتر پروژه یاری می باشد.

ادامه مطلب »
بتن ریزی فندانسیون پروژه اندیشه

چک لیست اجرایی فونداسیون

چک لیست اجرایی فونداسیون حاوی تمامی آیتم های اجرایی قابل بررسی در قبل و حین اجرای فونداسیون می باشد؛ و رعایت این موارد ، مجریان را در انجام هر چه بهتر و ایمن تر عملیات مذکور یاری خواهد رساند. ضمنا فرمت های دیگر چک لیست های نظارتی در سایت موجود است که ناظران حقیقی و حقوقی عزیز می توانند از آن بهره جویند.

ادامه مطلب »
چک لیست گودبرداری

چک لیست اجرایی گودبرداری

چک لیست اجرایی گودبرداری حاوی تمامی آیتم های اجرایی قابل بررسی در قبل و حین اجرای گودبرداری می باشد؛ و رعایت این موارد ، مجریان را در انجام هر چه بهتر و ایمن تر عملیات مذکور یاری خواهد رساند.

ادامه مطلب »
تخریب ساختمان

چک لیست اجرایی تخریب

چک لیست اجرایی تخریب حاوی تمامی آیتم های اجرایی قابل بررسی در قبل و حین تخریب می باشد؛ و رعایت این موارد ، سازندگان و مجریان را در انجام هر چه بهتر و ایمن تر عملیات مذکور یاری خواهد رساند. ضمنا فرمت های دیگر چک لیست های نظارتی در سایت موجود است که ناظران حقیقی و حقوقی عزیز می توانند از آن بهره جویند.

ادامه مطلب »

شرح خدمات گروه مهندسی و بازرگانی آلفا:

1- اجرای کامل ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری

2- تامین مصالح با کیفیت برای پروژه های ساختمانی

3- تامین پیمانکاران متعهد و متخصص برای پروژه های ساختمانی

4- کارگزاری خدمات شهرداری و نظام مهندسی مربوط به پروژه های ساختمانی

5- مشاوره سرمایه گذاری در صنعت ساختمان.

6- آموزش

شماره تماس: 05136065328

آدرس شرکت:
مشهد- بلوار معلم- بین معلم 15 و 17 - پلاک 175- واحد ۳

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

شرکت مهندسی و بازرگانی آلفا

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به گروه مهندسی و بازرگانی آلفا میباشد.

طراح سایت عماد فرجامی

emad.farjami@gmail.com